03. 09. 2011.

Lijepi nokti


Pucaju vam nokti?
Donosimo savjete što učiniti kako bi vaši nokti bili čvrsti i otporni.
Bez zdravih noktiju nema ni lijepih noktiju. Uzalud vam trud lakiranja ako se nokti listaju, pucaju i nepravilnog su oblika.

Iako nalakirani i uređeni nokti upotpunjuju izgled žene, nije dobro pretjerivati s uređivanjem i neprestano imati ukrašene nokte. Kemikalije iz laka i odstranjivača jednostavno će oštetiti vaše nokte i učiniti ih slabima. Nemojte ih mučiti i dopustite im neka malo dišu. Odmorite se od manikure jedan tjedan i nemojte ništa nanositi na nokte osim kreme za njegu ruku i noktiju. Pustite neka se vaši noktići revitaliziraju i slobodno imaju zraka (sloj laka ne dopušta noktima doticaj s kisikom i oni postaju žuti).


Što jesti za lijepe i jake nokte? Osim neprestanog lakiranja i skidanja laka odstranjivačem, vaše nokte može oslabjeti i nepravilna prehrana. Kako to promijeniti? Na svoj svakodnevni jelovnik uključite vitamine A, B, C i D, proteine, željezo i kalcij. Kalcij je alfa i omega zdravih, čvrstih noktiju, vitamin C će pomoći kod apsorpcije nutrijenata, a željezo će ih očvrsnuti.

Povećajte unos omega-3 masnih kiselina zbog kojih će vaši nokti postati otporniji i neće se listati. Te masne kiseline su esencijalne, što znači da se ne mogu sintetizirati u organizmu nego ih je potrebno unositi hranom. Namirnice koje vas zanimaju su plava riba (losos, haringa, skuša, inćun, srdela, tuna), orašasti plodovi i lanene sjemenke. Za vrijeme kritičnog razdoblja noktiju, kada su posebno tanki i ispucali, masirajte ih svakodnevno uljem koje sadrži vitamin E. Poboljšat ćete cirkulaciju, njegovati nokte i kožicu oko njih, a nokti će biti čvršći.

Umjesto skraćivanja škaricama ili grickalicom, koristite staklenu rašpicu. Ona je nešto skuplja od one "klasične", no vaši će vam nokti biti vrlo zahvali. I zapamtite – nokte turpijajte u jednom smjeru, nikako pokretima naprijed-natrag!

Također povećajte unos magnezija prehranom. Naše tijelo nije sposobno samo proizvesti mineral magnezij, stoga ga trebamo svakodnevno unositi hranom, a vitamin D pospješuje njegovu apsorpciju. Hrana koju bi trebali češće konzumirati uključuje bademe, brazilske oraščiće, kvasac, heljdu, indijske oraščiće, morske alge, kikiriki, bučine sjemenke i žitarice od cjelovitog zrna. Dnevne su potrebe za magnezijem oko 300 do 400 miligrama. Ljubitelje čokolade će obradovati podatak da 100g crne čokolade sa 70% kakaa osigurava 11 miligrama magnezija.

 Na tržištu su dostupni mnogi učvršćivači noktiju koji se koriste u kurama, npr. nanose se svakodnevno nekoliko tjedana dok nokti ne ojačaju. Raspitajte se u drogeriji koje proizvode možete koristiti kako biste mogli uživati u ljepoti svojih noktiju.

Nema komentara:

Objavi komentar