04. 09. 2011.

Kako njegovati grudi?


 
Njegovane grudi
Za ponosne grudi važni su izbor grudnjaka, masaža, vježbanje i prehrana.
Kao što se i brinete o tome da imate nježne ruke, zdravu kosu te vitki struk, tako bi trebali voditi brigu i o svojim grudima. Ne pretjerujte s krutim i neudobnim grudnjacima, masirajte grudi povremeno kremama ili uljima, pripazite na prehranu koja bi naravno trebala biti što zdravija te redovito vježbajte - grudi.

Zabluda o grudnjacima

Iako mnoge žene misle da je nošenje grudnjaka zdravo za održavanje grudi čvrstima, smatra se da je to više zabluda nego istina. Grudnjak će pridonijeti vašem vizualnom izgledu, no ukoliko ga nosite po cijele dane, pripazite na model koji će vam biti udoban u svakom pogledu.


Košarice moraju lijepo sjesti, rubovi se ne smiju urezivati u kožu kao ni naramenice. Ma koliko god vam taj zadnji model u ponudi bio privlačan, radije se još malo prisilite pogledati što ostale trgovine nude. Izborom nekvalitetnog grudnjaka možete samo sebi naštetiti.

Sve za zdravlje grudi

Kako bi spriječili rizik obolijevanja od raka dojke, grudnjak nemojte nositi više od dvanaest sati dnevno. Izbacite također lošu naviku spavanja u njemu, jer vam to nimalo ne pomaže pri poboljšanju zdravlja kao ni ljepšeg oblika grudi.

Redoviti pregledi kod ginekologa te odlazak bar jednom godišnje na ultrazvuk neka postane ustaljena navika. Prijevremenom dijagnozom ćete spriječiti neželjene posljedice koje mogu koštati zdravlja ali nažalost i života.

Njega i masaža

Za bolju cirkulaciju se preporuča redovito tuširanje mlakom i hladnom vodom. Nakon toga grudi izmasirajte kremom za tijelo ili omiljenim uljem.

Masaža je jako korisna za poticanje protoka tekućina iz gudi, povećanje elastičnosti i mišića grudi. Bilo bi korisno tako što ponavljati bar dva puta tjedno, isto se preporuča kod problema sa strijama.

Dok kreme još nisu bile svima dostupne, žene iz Nepala su se mazale uljem od marelice, dok su Nigerijke koristile zdrobljena palmina zrna.


Redovitim treniranjem možete znatno poboljšati izgled te ujedno i učvrstiti grudi. Zato je potrebno vježbati prsne mišiće. Tako će male grudi dobit lijep oblik, a veće će se podići još više te tako pridonijeti što boljem izgledu.

Kako bi se rezultati počeli nazirati, preporuča se svakodnevno vježbanje, koje sami možete vremenski regulirati.

Nakon mjesec ili dva ćete već moći ponosno pokazati željene rezultate. Kada uđete u formu, vježbanje možete smanjiti na dva do tri puta tjedno. Najbitnije je da se ne preopterećujete ili pak sebi stvarate pritisak.

Najbolje i najučinkovitije vježbe možete jednostavno pronaći na internetu ili u obližnjoj teretani. Valja napomenuti da se preporuča nošenje što čvršćeg grudnjaka tijekom bavljenja sportom.

Naravno, sportski grudnjak koji je dosta čvrst na leđima najbolja je solucija.

.

source: she.hr

Nema komentara:

Objavi komentar