Savjeti za jednostavnu dijetu

Ne menjajte garderobu!

Počele su vrućine i zimsku garderobu u svojim ormarima zamenili ste letnjom. Odjednom - prošlogodišnje letnje stvari se čine malim ili neodgovarajućim za ovu sezonu. Hmmm... Izgeda da ste tokom zime ipak „nabacili“ koji kilogram. Iako može tako delovati, ipak nije kraj sveta. Ne menjate garderobu, promenite način ishrane!

Brojanje kalorija nije obavezno

Dosadile su Vam dijete sa precizno definisanim obrocima, odvajanjem proteina i ugljenih hidrata i gledanjem na sat kada treba da uzmete sledeći „zalogaj“? Teško Vam je da se odreknete svog omiljenog slatkiša ili obroka? Učinite svoj život jedostavnijim i budite zadovoljni sobom.

Primenite 9 jednostavnih trikova...

... i bez preteranog odricanja regulišite svoje navike...

1. Pijte najmanje dve litre vode na dan.

Ovo je nešto što i lekari preporučuju za zdravlje organizma. Pritom, ljudi često mešaju osećaj gladi i žeđi. Nekada je potrebna samo čaša hladne vode ili nezaslađenog čaja kako biste zasitili svoj organizam. Baš kao i osmeh - voda ne košta ništa - a znači mnogo!

2. Pažljivo birajte grickalice za „posle večere“

Većina nas voli da gricka nešto uveče ispred televizora. Iako je večera završena, ovo je jedan vid relaksacije i nagrade posle napornog dana. Ukoliko je ovaj obrok neizbežan u Vašem životu, uvek se odlučite za lagane grickalice: niskokalorični sladoled, kokice, zrnasto voće, suve šljive ili kajsije ...

3. Uživajte i dalje u omiljenoj hrani

Nemojte se odricati hrane koju najviše volite. Ako ste ljubitelj peciva ili slatkiša, možete ih i dalje sebi priuštiti, ali u ograničenim količinama. U pekari kupite samo jedan komad ili pojedite deo svog omiljenog peciva, a umesto cele kese najdražih čokoladica ili bombona - pojedite samo jednu. Ključ je u umerenosti!

4. Poželjno je nekoliko „mini“ obroka na dan

Stručnjaci preporučuju 4 do 5 obroka tokom dana. Na taj način je lakše kontrolisati svoj apetit i telesnu težinu. To znači: Pažljivo podelite svoja 3 redovna obroka na 5, nikako nemojte dodavati još dva obroka i povećavati količine!

5. Uvrstite proteine u svaki obrok

Proteini su zapravo onaj deo obroka koji nas čini sitim. Pre svega, budite sigurni da putem obroka unosite „zdrave“ proteine kao što su: nemasno meso, jogurt, sir, orasi, pasulj i sl.

6. Začinite obroke

Ako začinite obrok nekim pikantnim začinom, kriterijum ukusa će biti zadovoljen, a uz to i nećete imati potrebu za „teškom“ i kaloričnom hranom. Začini će pomoći da i najobičnije bareno povrće bude odličnog i „punog“ ukusa.

7. Napunite svoj frižider zdravim namirnicama

Ukoliko imate potrebe za „brzim“ obrocima tokom dana, na ovaj način nećete sebi priuštiti da napravite visokokalorični sendvič ili picu. Pobrinite se da u svom frižideru uvek imate različite vrste svežeg povrća, nemasni ili biljni sir, vrećice pripremljene salate, zrnasto povrće, suve šljive, suve kajsije i sl ...

8. U restoranu poručujte male porcije

Ukoliko se nađete u restoranu, poručite male porcije... Ovo će takođe pomoći da lakše kontrolišete kalorije koje unosite. Jedan od trikova je, takođe, da tražite mali obrok, ali serviran u malom tanjiru - pomoću ovog trika nećete imati utisak da ste pojeli malo.

9. Zamenite činiju paste – činijom salate

Ako jednostavno potpuno izbacite testo ili samo hleb – održite tu naviku i vremenom ćete izgubiti nekoliko kilograma.


Izvor: www.lovetears.blogger.ba
Korisne informacije o ljepoti, zdravlju i prehrani možete pronaći na:





Nema komentara:

Objavi komentar