17. 03. 2013.

Ishrana za lijepu kožu


Akne i bubuljice nestaće sa lica ukoliko svakog dana pojedete do tri kašike pšeničnih klica.

Postoji mnogo razloga zašto bi trebalo da se hranimo zdravije na proleće. Svaka od nas želi da smrša pre nego što dođe vreme da ogolimo mišice i butine u šorcićima, majičicama i bikiniju. Sve je više zeleniša i voća na pijacama, tako da ni to nije izgovor. Zdravom ishranom ćemo učiniti da nam koža izgleda bolje, bude zdravija, lakše podnese starenje i vremenske prilike.


Crna čokolada - Tamna čokolada je poslastica koja sadrži moćne antioksidanse koji mogu pomoći da zaštitite vašu kožu od oštećenja od sunca, kao i da pojača dotok krvi u tkiva koja će zauzvrat učiniti da koža bude nahranjena i sija. Potrebna vam je čokolada sa najmanje 70 procenata kakaa, jer one sadrže više antioksidansa.


Spanać - Hranljive tvari i vitamini iz ovog lisnatog povrća pomoći će u borbi protiv upala i bora. Takođe, spanać je pun antioksidansa luteina, koji pomaže da oči ostanu zdrave i sjajne.

Voda - Najvažnija stvar za dobar izgled kože. Što više vode pijete, to ćete brže da izbacite sve loše stvari iz vašeg tela vaša koža će zdravije izgledati.

Zeleni čaj - Kada pitka voda nije pri ruci, pijte zeleni čaj. Možete ga piti hladnog ili toplog, ali izbegavajte dodavanje šećera ili mleka.

Jabukovo sirće - Lekovita svojstva jabukovog sirćeta čine kožu mekom. Bogat je enzimima koji pomažu u oslobađanju mrtvih ćelija. Razgrađuje masnoće i pomaže u boljoj probavi, pa je odličan dodatak hrani ukoliko želite da smršate.



Paradajz - Štiti našu kožu od oštećenja, posebno onog koje prouzrokuje suncezahvaljujući ključnom sastojku, antioksidansu likopenu. Svakog dana častite se jednom porcijom paradajza poprskanim maslinovim uljem, malo sirćeta ili izmešanim sa kriškama avokada.

Edamame - Mlade mahune od soje sadrže isoflavonoid, vlakna i vitamine A i C. Može ublažiti upale kože i sprečava pigmentacije kože i usporava boranje. Pola šoljice kuvane edamame u salati ili testenini je savršeko korisni za vašu kožu.



Šargarepa i beli luk - Pomaže u održavanju spoljašnjeg sloja kože i zato sprečava prerano starenje. Ukoliko ste već primetili brazde, umanjićete ih ako u prehranu uvrstite malo više belog luka.

Orasi - Šaka oraha opskrbiće vas dnevnom dozom hranjivih sastojaka koji su odgovorni za glatku kožu, zdraviju kosu i jače kosti. Ostali orašasti plodovi koji su na vrhu popisa su pistaći, bademi i lešnici.

Pšenične klice - Akne i bubuljice nestaće sa lica ukoliko svakog dana pojedete do tri kašike pšeničnih klica.

smedia

Nema komentara:

Objavi komentar