Kako sačuvati preplanulost?

Posle svakog tuširanja, dok vam je koža još vlažna, namažite telo uljem avokada

KOŽA
Da vam boja duže traje
 – Posle letovanja koža će vam se verovatno perutati. Intenzivno hidriranje i redovan piling najbolji su način da izbegnete ružne bele ljuspice po telu, ali i da duže sačuvate preplanuli ten. Unosite litar-dva vode dnevno i dvaput nedeljno se dobro izmasirajte lufa rukavicom.



 – Posle svakog tuširanja, dok vam je koža još vlažna, namažite telo uljem avokada. Ono je najbolji čuvar preplanulog tena – boja će vam trajati čak četiri nedelje duže.
 – Svakog dana jedite goveđu džigericu, mleko, jaja, kajsije, spanać, šargarepu i žuto i crveno voće i povrće. Svakog jutra popijte čašu soka od šargarepe.
 – Ubacite nekoliko kašika kafe ili blagog rastvora čaja od orahovog lišća u kadu s vodom. Tako ćete na zdrav i lak način zadržali ravnomeran bakarni ten.
 – Na lice stavljajte masku od oljuštenog, izgnječenog paradajza, pomešanog s kašikom ulja i mleka. Držite je 15–20 minuta, pa isperite pljuskajući se naizmenično hladnom i toplom vodom.
Savet plus: pola litra zelenog čaja dnevno štiti ćelije kože i efikasno nadoknađuje vlažnost. Zato ga redovno pijte, tako ćete najbolje hidrirati isušenu kožu i ublažiti sitne bore nastale zbog sunčanja.

KOSA

Da vam vlasi opet sjaje
 Sunce gori kosu 13 puta jače od najagresivnijih sredstava za farbanje, a morska voda je isušuje. Zato nije čudo što vam posle odmora kosa nema sjaj, što vam je boja isprana, a krajevi suvi i procvetali.
 Najpre odredite koliko vam je kosa oštećena. Zagnjurite glavu u običnu vodu: zdrava kosa ostaće na površini, a oštećena će potonuti.
 – Koliko ćete morati da se ošišate, zavisi od rezultata ovog testa. Međutim, posle letovanja šišanje je obavezno, makar to bili samo krajevi.
 – Jednom nedeljno na čistu kosu stavite hranljivu masku (najbolje profesionalnu, koju ćete kupiti u nekom frizerskom salonu), zamotajte glavu u peškir, a preko stavite kesu. Držite 20 minuta, pa isperite.
 – Pre nego što stavite balzam, prosušite peškirom kosu. Jako mokra kosa slabije apsorbuje aktivne supstance iz preparata.
 – Farbanje neka sačeka. Najbolje je pustiti kosu da se regeneriše i ofarbati je tek mesec i po ili dva pošto ste došli s odmora. Ako ne možete da se strpite, ofarbajte se farbom bez amonijaka ili samo izvucite nekoliko pramenova, tek da malo osvežite boju.
 – Unosite u organizam što više proteina i vitamina grupe B. Pijte dovoljno tečnosti, ona je potrebna i kosi.
Savet plus: mnoge žene se žale na perut posle odmora, ali to je obično pojava koja ne zahteva lečenje i prolazi sama od sebe.



 TELO
Da se okreću za vama
 Plivanjem ste se zategli, a istovremeno je to bila odlična limfna drenaža za vaše telo. Od morske vode, koja ubrzava metabolizam, koža vam je postala čvršća. Zato ne lišavajte telo svega onoga čime ste ga letos darivali.
 – Koristite preparate na bazi morskih algi, oni intenzivno hidriraju kožu, ubrzavaju metabolizam i podstiču limfnu drenažu. Početkom jeseni s lakih losiona pređite na gušće kreme i mleka.
 – Pravite kupke od morske soli i, kad god možete, idite na plivanje.
 – Savetujemo vam da redovno koristite preparate koji podstiču topljenje masnih naslaga, potpomažu zatezanje mišića i vraćaju tonus koži. Oni obično sadrže ekstrakte mentola, divljeg kestena i ulje ruzmarina, pa, pored ostalog, imaju blagotvorno dejstvo i na krvne sudove.
 – Uveče primenjujte naizmenično tuširanje toplom i hladnom vodom.
 – Nastavite da se hranite kao na moru: puno ribe, belog mesa, svežeg voća i salate; što manje hleba, brze hrane, prženja i pohovanja.
Savet plus: ako već ne idete na rekreaciju, sad, kad ste u formi, pravi je momenat da nađete svoj sport. Krenite na pilates, jogu, aerobik, bilo šta što vam prija.

Blic žena

Nema komentara:

Objavi komentar